Wednesday, August 3, 2011

KELANTAN oh KELANTAN...!!

assalamualaikum wbt... 
pertamanya saya nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadan kepada semua..
semoga ramadan kali ni lebih bermakna berbanding sebelumnya...

baiklah.. ari tue saya ade citer tentang debat kan..
so, lepas debat tue saya pi bercuti.. heheheh..
KELANTAN oh KELANTAN...
ngee~~

saya stay kat umah din (kawan debat) dan abg aqwa... 
sangat seronok kat sana... 
(macam karangan plak ayat2 aku ni... ishh!! 1 jam ag nak buka posa.. kesan kot)

bek lah malas dah nak mengarang ni... korang pun malas nak baca kan..!!!
hehehehe.. mcmlah saya tak taw.. huhuhu.. mari tgk gmbr..!!

err.. maaflah gambar ni jew asenya paling comel sebab tue letak pertama.. huhuhu..
(mase ni nak blk sabah dah... tunggu bas nak ke airport..)

ni plak turun jew dari bas mahligai sampai kat kota bharu..
tunggu bapa din kat depan kedai ni... huhuhu.. 

ni plak gambar mase kat pasaraya di kelantan..
duta produk pun kena pakai tudung.. hehhe..
(sedih tak jumpa board celcom maya karin pakai tudung!!)




 5 gambar kat atas ni, masa saya ngan din pi lawat muzium di raja...
saya dan din kali pertama pegi.. (faham2lah makna tersirat).. hahaha..

padi yang cantik warnanya.. sangat gembira bila dapat tgk secara dekat..



hahhahaa... siyes x pandai posing...
ni plak gambar abg dan adik saya..
tgh tunggu bas nak balik pasir mas lepas ronda2 kota bharu..

ini adalah rumah burung puyuh milik ayah abg aqwa..
dan akhirnya, saya ubah jadi rumah arnab... hahhahaha..

 hukhukhuk.. hidup mesti kreatif... kahkakah..

warna putih dan koko... hahahha..
putih jantan, koko betina..
saya beli untuk jaga di kelantan sehari sebelum pulang ke sabah..

percutian di kelantan sangat seronok.. 
bnyk ag gmbr yang x dpt nak upload.. huhuhu..
tima kasih kepada ihtifazudin sebab menumpangkan aku 2hari kat umah dia..
tima kasih jugak kepada family abg aqwa yang baik2 belaka selama 5hari 4malam..
semoga kita dapat berjumpa lagi..


p/s : rehlah mencari ilmu... jauh perjalanan, luas pemandangan, banyak pengetahuan..

3 comments:

din36 said...

spoil sgt kn.. posing kat padi mmg nmpak kurus.. editkah..hahaha
Sal muzium syap2 sudah..hahaha

FiraHasan said...

bestnyaaaa :D

SyamDY De Sabahan said...

din : takde edit... yg penting angel masa ambik gmbr tu perlu sesuai untuk "nampak" kurus.. hahahhaa

fira : yup.. bestnyaaa.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...