Saturday, July 14, 2012

RUMAH NO. 74...

Assalamualaikum w.b.t...

semoga kalian sihat-sihat belaka...
hurmm... dah masuk 3 minggu saya 'berpraktikal'.. huhuhu..
alhamdulillah.. semuanya dipermudahkan.. fuh...!!

ari ni saya terjumpa gambar dulu-dulu... kehkehekeh...
so, saya nak kongsi bersama.. ngeee~~

macam mana..?? hahahhaa..

paling kiri kakak saya nmbr 3, tengah2 tue saya lah... kecik tue adik bongsu saya.. 
yang cantik tue permaisuri hatiku.. hehehe..
kakak pertama dan kedua ke sekolah masa ni rasanya..

Bapa..? tukang ambik gmbr kot.. sebab keta dia masih ada kat bawa umah tue, maknanya dia belum gerak pi kerja lagi.. huhuuhu.. biasalah, anak2 mesti bye.. bye.. bapa pi kerja kan.. hahaha.. :P

setakat itu dulu coretan kali ini, maw sambung wat kerja.. hehe..



p/s : sabar 'menelan' segala kepahitan.. hurmm..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...