Friday, June 22, 2012

GURU PRAKTIKAL!!

Assalamualaikum w.b.t

semoga rakan2 semua sentiasa berada di bawah lembayung Illahi...
aminnn..
baiklah malam ni saya rehat dari latihan debat.. so, masa luang ni saya gunakan untuk update blog.. 
hihihihi.. kali ni saya nak wat post yang agak spesel sikit.. hehehe..
khas buat cikgu2 yang bakal praktikum.. ngee~~ :) 

1st of all saya nak wat ucapan untuk geng2 debat saya.. huhu.. 

Noraini Munawar~Bahasa Melayu~Nora

ok kak nora!! memandangkan u satu2 nyer nok kendu kat dalam post kali ni, so i bg u penghargaan sebagai pembuka kata.. hahahhaa.. untuk anda, saya doakan semoga sentiasa dipermudahkan urusan semasa mengajar nnt.. gunakan kelebihan yang ada untuk memberikan ilmu kepada anak2 didik walaupun baru jadi cikgu praktikal kan.. hihihi.. u kenduit nora!! haha.. >.<

Akwalizam Abdullah~Sejarah~Akwa

untuk insan ini, saya doakan abg aqwa sentiasa dipermudahkan urusan ya! ngajar leklok jangan propa2.. sejarah kot.. hahhaha.. berada di sekolah yang Bestari/Kluster nnt memang mencabar... guru2 dan muridnya adalah antara ujian yang akan anda tempuhi... tempuh segala dugaan dengan kebijaksanaan dan pengalaman yang ada.. semoga berjaya! >.<

Amirul Ridzuan A Rahman~Sejarah~Amir~AB.. haha!

untuk abg amir, saya percaya anda boleh lakukan lebih daripada biasa..!! anda punya banyak pengalaman di U... gunakan lah pengalaman sama ada pengalaman manis atau pahit itu sebagai pemula kepada setiap tindakan.. sesungguhnya pengalaman adalah guru terbaik buat kita.. kan..?? hehhee.. selamat menjadi cikgu yang penyayang nnt!! Ustaz Amir!! >.<

Next, ucapan untuk geng suka duka!! haha.. 

Mohamad Ridzuan Zin~Geografi~RVD~iwe

untuk abg iwe aka RVD, saya doakan semoga Allah mempermudahkan urusan anda..!! serius berkenalan dengan anda adalah satu anugerah! semoga berada di sekolah orang asli nnt urusan akan sentiasa dipermudahkan.. percayalah, niat dan usaha yang baik dan betul pasti akan sentiasa mendapat ganjaran yang setimpal.. take it easy bro.. nnt bile kecek ngan student jangan luper ckp luar..!! hahah!! satu lagi, kalau nak mengajar nnt pastikan tidak guna bahasa2 yang aras tinggi.. stret to da point sajorhh.. tak yah nak inverted comma sangat!! huhuhu...! carilah elmu! gud luck cikgu! >.<

Anwar Ismail~Geografi~AI~nuar

untuk beliau, saya doakan anda sentiasa diuji.. hahha!! yer.. percaya pada diri.. anda memang gigih dan serba boleh.. gunakan kelebihan yang ada untuk menyampaikan ilmu dengan cemerlang.. YAKIN JAH!! dun wori... biar luaran orang nmpk kita biasa2 yang penting dalaman kita LUAR BIASA!! tibajah.. tiada kaitan.. haha.. semoga dipermudahkan urusan ya!! SMKA Slim River pasti gembira menanti kehadiran anda..! gud luck bro!! gigih ulang-alik TM~SL.. huhu.. take care..! >.<

ok2... dah settle.. banyak lagi sebenarnya.. tapi tak mampo nak masuk semua.. untuk rakan2 senior lain saya doakan anda semua dipermudahkan urusan mengajar.. hadapilah karenah murid2 nnt.. kompom korang teringat gelagat korang masa sekolah dulu!! NAKAL!! hahaha..! 

jumpa lagi d kalam lain..

p/s : rinduuuuuuuuuuu! 
sumber gambar saya main ambik jer.. maap!! hahaha...!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...