Saturday, July 27, 2013

#1 Selamat Datang.. Selamat Berpuasa..

Assalamualaikum wbt...

Selamat Datang..?? ya... selamat datang untuk diri aku semula ke dunia blog... 
ini tempat aku melampiaskan stress barangkali... 
kadang2 bila tertekan, hanya dengan cara meluah akan dapat ketenangan..
walaupun apa yang diluah bukan berkait pun dengan punca stresss.. HAHAA..

Btw, tajuk post aku bermula hari ini akan ada tanda --> #1/2/3...
maknanya..?? aku sengaja letak sebab post ni aku buat masa aku kat sini lah..
sini mana..?? aku di Tapah.. lokasi tempat aku berpraktikal...
cepat jak masa berlalu, dulu giliran senior aku.. sekarang aku plak..
fuhhh.. mesti banyak cerita kan.. hahhaa..

sebelum aku fokus on apa yang dikongsi, tadi sempat jugak aku usha2 blog kengkawan aku 
yang aku follow dedulu... ada yang masih aktif, ada jugak yang sebiji macam aku..
sudah lama terbiar.. hahaha.. tidak kurangnya ada jugak yang sudah tidak boleh dilawati.. 
mungkin sebab peribadi.. sedihlah macam ni, tak dapat nak keep in touch.. huhu..
tapi ndak palah.. mesti ada sebab kenapa buat mcm tue.. kan..? 

Di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat berpuasa kepada sesiapa yang baca post aku kali ini..
HAHAHA... semoga dengan kehadiran ramadan ni akan memberi keberkatan kepada hidup kita.. 
Ramadan semakin ke penghujung, rasa cepat jak masa berlalu.. kan..? semua tanda2 akhir zaman.. 
semoga amal ibadah kita akan terus dipertingkatkan.. 


blur sudah aku ni maw tulis apa... terlampau bnyk benda maw dikongsi.. tiba2 otak jem.. 
so, tunggu post yang berikutnya lah ya.. chawww.. 

p/s : maw test bahasa negeriku... masih ok atau ndak... HAHA..

   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...