Wednesday, August 28, 2013

#10 GAYA BARU

Assalamualaikum wbt...

boringnyalahhhh RPH dah siap.. aduiii.. (banggaaaa.. hahaa!) 
moga semua kalian sentiasa sihat belaka... 
ok, kali ni aku nak wat entry ringkas sahaja.. dun wori..
(aku tak paksa ko baca pun kan..)

apa yang gaya baru...???
ok.. gaya rambut ekceli.... aku tak tahulah.. 
sejak sekolah rendah lagi, kalo rambut aku panjang jak mesti jadi balah tangah!
stresss.. hahaha.. tapi masi ada gak yang minat.. =.='
so, memandangkan aku praktikal sekarang..
aku tak dapat nak pesen kan sikit stail rambut ni..
niat di hati nak potong nipis kat tepi dan biar panjang kat atas..
tapi entahlah kenapa aku rasa mcm aku bakal di maki oleh pengetua nanti..
KAHKAHKAHAK..

Akhirnya, setelah aku google bermacam2 pesen.. aku nak potong jadi mcm ni..
entahlah sesuai atau tak.. kena tunjuk gmbr kat kedai tu.. 
nnt kalo main ckp jer lain pulak yg jadinya.. x pasal2 pakai songkok ke sekolah.. 
(assalamualaikum ustazzzzz.. =.=')
kat bawah ni gambarnya..

shape muka dah mcm hampir sama.. (perasan).. hahaha..
SO..?? WISH ME LUCK..!! BOLEYH..?? HAHA..

p/s : ada cadangan lain..?? bolehlah cadangkan kepada saya k.. haha.. k bai...

1 comment:

Nurliyana Adnan said...

ingt kn cite pasal ape la.. haha. klu bg gmbr tu ja, mmg x smstinya jadi. belakang pun kna tgk maaa~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...