Sunday, August 25, 2013

#9 SIAMESE PERSIAN CAT

Assalamualaikum wbt...

apa cer korang semua...?? hahaha.
moga sentiasa sihat walafiat...
akceli aku sedang menyiapkan RPH aku ni... 
(Rancangan Pengajaran Harian)
jan salah faham okkehh.. bukan RPH untuk next week...
TAPI DIS WEEK...!! KAHKAH..
aku pun tak taw napa minggu ni aku rasa malas sikit.. 
tak pernah2 aku kumpul seminggu punya RPH dan buat dalam satu hari...!
kaedahnya nak mencoba..! hoiiii.. sila jangan contohi...
bila otak dah jem.. jem oren, jem strawberi dan pelbagai jem lagi..
maka, aku berhenti rehat kejak untuk mengurangkan bebanan kepala hotak aku ni..
YEAH!!!

ok.. apa kaitan kucing siam ni..?? hehee... 
aku ni ekceli memang ada penyakit sikit.. 
penyakit pelihara haiwan eksotik.. ekzotikkklah sahhngat.. huh..!
maybe, perangai mak aku dah turun kat aku..
aku dan mak aku memang ada sikit perangai yang hampir sama.. hehe..

tgk gambar kat bawah ni....

aiyaiyaiii.. tgk boleh, sentuh jangan... hehehe...
kacak tak aku..??
MEOWWW!!! jangan dekat.. kehkeh...

aku ada harapan yang tersangatlah besar...!!!

1. aku harap aku dapat pasangan hidup yang x 'elergic' dengan haiwan khususnya bebulu kucing... 
so, senang lah nnt bila dah berumah tangga boleh jaga kucing sesama.. sweet tak..?? hehehe.. 
kepada bakal aku nnt, jangan risau... aku tak akan sayang kucing lebih dari kalian.. 
eh, kalian..?? HAHA.. awak seorang sahaja.. dun wori.. 
kucing ni akan jadi extra baby untuk kita berdua... cewwaahh.. HAHA..

2. aku harap aku dapat hadiah kucing parsi siam... tak kisah... sesapa pun boleh hadiahkan aku..
hahaha... tapi kalo dapat masa barang hantaran perkahwinan mesti syok..! oh yeahh!!

3. aku tahu mak aku suka kucing.. sebab perangai kami sama.. haha..
skrg ni dia ada kucing yang dia pungut dari kawasan pembuangan sampah ari tue... 
dengar cerita kucing-kucing tue dah besar.. cage yang dulu dah tak muat.. 
dorang lah yang teman mak aku kat kedai jahit dia kalo duk sesorang... 
jadi, kalo aku dah bekerjaya nanti, aku nak HADIAHKAN KUCING yang comel 
mcm dalam gambar kat atas tue untuk mak aku... mesti dia terharuuuuuu...
bagi masa mak aku hari jadi pun ok gak.. hehe.. 


ok... dah nak masuk maghrib.. nak bersiap jap... pastu pi berbuka puasa.. 
settle puasa 6 aku untuk kali ni... alhamdulillah... :)

p/s : tetibe stresss tertengok buku RPH aku.. lahai... kotoh!! hahahaha.. gambar aku sedut dari google jak... harap maklum.. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...