Monday, November 1, 2010

Seronok berada di Akademi Debat..

Slm...
seperti kebiasaanya, seminggu ni aku ke latihan debat.. 
cuma semalam latihan kami ada sedikit perubahan..
huhuhuhu...

AKaDeMI DebAT...
hahhahahaha..
seronok+menyedarkan=berkesan...
bnyk yg aku belajar semalam..
ilmu cerapan, bidasan, dan memutarbelitkan hujah..
semua jadi SATu..


Tp, lawan punya lawan,
akhirnya,
AKU yg tersingkir...
huhuhuu... (bajet sedih.. sob~ sob~)


SEBAB..?
1. cerapan kurang baik...
2. membunuh kes sendiri
3. bidasan tidak sharp
4. teda mood

Tapi, yang penting...
KONFIDEN!!!!!
ada aku kesah..??? hahahhahaha...
dan akhirnya, aku belajar bnyk benda setelah 3 hari latihan bersama ngan family debat UPSI..



p/s: abg aku maw blk kg tak lama lagi....
sedih gila.. lama tak nmpk dia nnt.. sob~ sob~
(mgharap nasihat dan teguran)...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...