Sunday, November 7, 2010

Gembira + Sedih

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

ok.. hari ni cerita aku sal semalam...
memandangkan aku takde masa sepanjang ari ni nak menaip,
so, skrg pada waktu ini baru aku berpeluang... 
(walaupun azan maghrib sedang berkumandang)..
hurmmm.. smlm kali pertama aku bercerita ngan 'kawan' aku face to face...
huhuhuu.. walaupun sblm ni aku cuma bercerita dlm ym jak..

pada awalnya memang agak kekok dan aku asyik pandang sekeliling...
hahahaa.. lawak jugak kalau aku ingat blk... kahkahkah...
tapi, mahu tidak mahu aku kena jumpa jugak sbb sok (ari ni) dia dah blk Kg..
nak dijadikan cerita, huhuhuhu.. dia belikan aku makanan..
GILA punya bnyk dia beli.. adoiiiii... 
tapi sebagai insan biasa, aku terima jak 
(walaupun hakikatnya aku kuat makan)
lalalallallalalal~~~

ni salah satunya makanan dia bg... hahaaha.. (comel)
tak cukup dengan ini... nie lagi dia bg...

BURGER ayam... hahahaha.. lain rupanya sebab dah kemek.. huhuhu..
tapi masih sedap lagi... lalalallalalala~~~
tidak dilupakan jugak.. makanan ringan.. kekekeke...

syukran sebab belanja mlm tue... huhuhuhu...
pagi tadi aku hntar dia naik teksi ke pekan.. (depan pintu teksi jew..)
then, sebelum jalan.. dia pesan...

1. jaga diri
2. jaga kesihatan
3. jangan lupa tunaikan kewajipan dan baca Quran (yang dihadiahkan)
4. jangan lupa makan
5. jangan lupa study
6. jangan sedih.. hahhahahhaha..

apa pun, tadi jam 4.30 ptg dia dah sampai ke destinasi yang ditujui..
alhamdulillah.. 

~semoga pergi dengan selamat, dan pulang dengan selamat..~

p/s : selamat maju jaya untuk semua.... (^_~)V

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...